Norme Coca 2023 - 2024

Astazi, 30.01.2017, incepand cu ora 8:30, Platforma Informatica a Asigurarilor de Sanatate este indisponibila datorita unor probleme tehnice.

 

Pana la remedierea problemelor tehnice aparute, serviciile medicale, medicamentele și dispozitivele medicale se acordă/se eliberează în regim off-line.

 

Pentru transmiterea și validarea serviciilor acordate în această perioadă sunt aplicabile dispozițiile art.199-202 din H.G. 161/2016, cu modificările și completările ulterioare și ale art. 361 – 364 din H.G. 206/2015, cu modificările și completările ulterioare.

 

În acest sens, până la termenul de raportare a activității lunare pentru perioada în care au fost constatate întreruperi în funcționarea PIAS, președintele CNAS va emite ordin, conform prevederilor legale mai sus menționate.

 

Sursa CNAS

 

MENTENANTA ?! DA SAU NU ??

Penalitatile ar trebui sa fie platite medicilor si farmacistilor pentru stresul provocat de blocarile repetate ale Sistemului Informatic

Va prezint cateva precizari din contractul de mentenanta:

..penalitati pentru depasirea timpilor de raspuns/solutie provizorie/remediere in cazul incidentelor.

Timp de Raspuns: Timpul scurs de la contactul initial dintre utilizatorii sistemului si HelpDesk si raspunsul primit de la echipa de suport tehnic. Aceasta actiune se va desfasura prin Intermediul telefonului sau a mesageriei electronice si va fi auditata de catre Prestator. Prestatorul va asigura accesul Beneficiarului la aplicatia de auditare in vederea confirmarii nivelului serviciilor, realizarii de estimari cantitative etc.

Solutie provizorie: O modificare in cadrul procedurilor sau datelor care sa evite erorile fara folosirea defectuoasa a produselor.

Termen de Remediere: Durata de timp de la momentul finalizarii solutiei temporare pana la oferirea solutiei finale. Pentru tratarea incidentelor care afecteaza functionalitatile sistemului serviciile vor fi asigurate 24/7.

O ora de depasire a acestor timpi este egala cu 10 puncte de penalizare, iar un punct de penalizare valoreaza 1% din factura lunara aferenta serviciilor ce fac obiectul contractului. Valoarea penalitatilor nu va putea depasi valoarea facturii.

Aceasta inseamna ca cel putin in cazul sistemului IT de la card, pentru fiecare ora de depasire a timpilor de raspuns/solutie provizorie/remediere in cazul unui incident critic, Teamnet poate fi penalizata cu 10.000 de euro, echivalentul a 10% din factura lunara pe care o va incasa de la CNAS.

  • Newsletter

  • Medical Forum Targu Mures 24-25 aprilie 2024
    (Eveniment cu prezenta fizica)



  • Centrul Medical NOVA VITA TgMures Specialitati chirurgicale

  • Centrul Medical NOVA VITA TgMures Specialitati medicale

  • "Sănătatea e darul cel mai frumos şi mai bogat pe care natura ştie să-l facă."
    Michel de Montaigne
    "Un sistem de medicină de familie foarte bine pus la punct, cu medici bine pregătiţi si informati va face ca pacienţii să nu fie nevoiţi să se ducă la spital cu orice afecţiune minoră". Tony Mathie, președintele WONCA Europe
    admin@amfms.ro