Sub umbrela celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, GSK Consumer Healthcare organizează, pentru al cincilea an consecutiv, programul „Rabla pentru periuța ta", sub denumirea „Monster Rabla", îndemnând părinții și copiii să aibă grijă de igiena orală și să lupte împotriva problemelor dentare - personificate, spre atracția copiilor, sub formă de monștri.

Caravana „Monster Rabla" va ajunge în șase orașe din țară în perioada 17 iunie – 22 iulie și își propune să înlocuiască 10.000 de periuțe de dinți vechi cu altele noi, să ofere informații și materiale educaționale cu privire la igiena orală și cupoane de reducere pentru pastă de dinți.

Caravana „Monster Rabla - pentru periuța de dinți” ajunge în șase orașe din țară, începând cu 17 iunie 2017!

 

  • GSK Consumer Healthcare continuă programul „Rabla pentru periuța ta” pentru al cincilea an la rând, printr-o experiență interactivă, îndemnând părinții și copiii să scape de periuțele de dinți uzate;
  • Pe parcursul edițiilor anterioare, GSK Consumer Healthcare a înlocuit 40.000 de periuțe de dinți uzate cu unele noi;
  • Parte a campaniei Zâmbește România, caravana “Rabla pentru periuța ta” va ajunge în șase orașe din țară în perioada 17 iunie – 22 iulie 2017 sub denumirea de „Monster Rabla” și își propune să înlocuiască 10.000 de periuțe de dinți vechi cu altele noi, să ofere informații și materiale educaționale cu privire la igiena orală și cupoane de reducere pentru pastă de dinți.

Sub umbrela celei de-a șasea ediții a campaniei Zâmbește România, GSK Consumer Healthcare organizează, pentru al cincilea an consecutiv, programul „Rabla pentru periuța ta”, sub denumirea „Monster Rabla”, îndemnând părinții și copiii să aibă grijă de igiena orală și să lupte împotriva problemelor dentare - personificate, spre atracția copiilor, sub formă de monștri.

 

„O bună igienă orală presupune schimbarea periuței de dinți la trei luni, aşa cum recomandă medicii dentişti, însă în România media schimbării periuței de dinți este îngrijorătoare, respectiv o dată la 1,3 ani. Prin derularea acestui program ne dorim să transformăm, prin joacă, obiceiurile greșite în comportamente sănătoase. Astfel, am decis ca anul acesta să dăm programului ‚Rabla pentru periuța de dinți un suflu nou, mai ‚cool’, împrumutat din universul vizual și imaginar în care copiii se regăsesc, adăugând patru personaje noi în povestea Zâmbește România și punând la dispoziția copiilor un spațiu interactiv în care să înveţe despre sănătatea orală”, menţionează Sylwia Piankowska, General Manager, GSK Consumer Healthcare România și Balcani.

 

Susținută de brandurile de igienă orală Aquafresh, parodontax, Sensodyne și Corega, caravana „Monster Rabla” va fi găzduită de șase orașe din țară: Bacău, Sibiu, Galați, Pitești, Craiova și Oradea. Timp de câte o zi, participanții vor primi periuțe de dinți noi în schimbul celor vechi, cupoane de reducere pentru pastă de dinți*, dar și informații utile și materiale educaționale privind sănătatea orală și îngrijirea corectă a dinților.

 

Calendarul ”Monster Rabla”

Caravana „Monster Rabla” va fi prezentă în perioada 17 iunie – 22 iulie 2017, în următoarele orașe, după cum urmează:

 

  • Bacău: sâmbătă, 17 iunie în intervalul 10:00 - 19:00
  • Sibiu: sâmbătă, 24 iunie în intervalul 10:00 - 19:00
  • Galați: sâmbătă, 1 iulie în intervalul 10:00 - 19:00
  • Pitești: sâmbătă, 8 iulie în intervalul 10:00 - 19:00
  • Craiova: sâmbătă, 15 iulie în intervalul 10:00 - 19:00
  • Oradea: sâmbătă, 22 iulie în intervalul 10:00 - 19:00

Caravana vine în întâmpinarea consumatorilor cu activități interactive, materiale educaționale, dar și multe surprize. Mai mult, cei mici se vor putea antrena în lupta împotriva „monstruleților” participând la jocurile pregătite special pentru ei la fața locului.

 

Caravana “Monster Rabla” face parte din campania Zâmbește România, ajunsă la a șasea ediție. Pe parcursul anilor anteriori, campania a avut aproximativ 140.000 de beneficiari direcți, 70.000 de copii au participat la ore de igienă orală, prin campania educațională desfășurată în școli și grădinițe, 40.000 de periuțe de dinți uzate au fost shimbate cu altele noi prin programul Rabla pentru periuța de dinți”, peste 40.000 de euro direcționați către tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate Salvați Copiii; în plus, sute de români au mers la consultații gratuite în cabinetele stomatologice înscrise în campanie. Puteți afla mai multe detalii despre activitățile din cadrul campaniei urmărind website-ul www.zambesteromania.ro. Regulamentul complet al programului “Monster Rabla” este disponibil, în mod gratuit, pe www.zambesteromania.ro și pe pagina de Facebook Zâmbește România www.facebook.com/zambesteromania.

 

Mărci deținute de sau licențiate societăților din grupul GSK.

*Cupoane de reducere pentru pastele de dinți din gama Aquafresh Complete Care, Aquafresh Extreme Clean, Aquafresh Milk Teeth, Aquafresh Little Teeth, Aquafresh Big Teeth, parodontax Fluoride și Sensodyne Fluoride

 

Despre Zâmbește România

Campania Zâmbește România a fost dezvoltată în anul 2012 de GSK Consumer Healthcare, fiind susținută de brandurile Aquafresh, Sensodyne, parodontax și Corega, cu ajutorul specialiștilor în igiena orală, pentru a facilita accesul la educație și la prevenție, în vederea îmbunătățirii sănătății orale în rândul populației din România. Proiectul face parte din Platforma Europeană pentru o Sănătate Orală mai Bună (BOHEP), o inițiativă europeană amplă, lansată în anul 2012. Mai multe informații, sfaturi privind sănătatea orală și lista cabinetelor medicilor dentiști disponibili pentru consultații gratuite se pot găsi pe website-ul www.zambesteromania.ro și pe pagina www.facebook.com/zambesteromania.

 

Despre GSK Consumer Healthcare

GSK Consumer Healthcare este cea mai mare companie de medicamente fără prescripție medicală și primul jucător în piața de produse de îngrijire orală specializată din lume.

În România, GSK are o tradiție de peste 25 de ani și peste 150 milioane euro investiție în piața locală. Portofoliul local Consumer Healthcare include mărci binecunoscute precum Theraflu, Parasinus, Panadol, Voltaren, Sensodyne, parodontax sau Aquafresh. Suntem hotărâți să facem o diferență în starea de sănătate a românilor prin educație continuă și suntem partener constant al comunității, cu investiție de peste 2 milioane de dolari în proiecte de sănătate și educație pe care le derulăm cu partenerii noștri.

 

Pentru mai multe informații despre campania Zâmbește România, vă rugăm contactați: dana_ceausu@mccannpr.ro, 0786 305 204

 

 

 

"Sănătatea e darul cel mai frumos şi mai bogat pe care natura ştie să-l facă."
Michel de Montaigne
"Un sistem de medicină de familie foarte bine pus la punct, cu medici bine pregătiţi si informati va face ca pacienţii să nu fie nevoiţi să se ducă la spital cu orice afecţiune minoră". Tony Mathie, președintele WONCA Europe
admin@amfms.ro