
1% din valoarea vânzărilor de produse de igienă orală Sensodyne, parodontax și Aquafresh pe parcursul lunii decembrie 2018 va fi direcţionat către Fundația United Way.
- Fondurile strânse vor fi folosite pentru tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile defavorizate din România.
- Prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 58.000 de euro au fost direcționați până în prezent către tratamente stomatologice în comunitățile rurale.
Sub deviza „Zâmbetul la nevoie se cunoaște“, pentru al cincilea an consecutiv GSK Consumer Healthcare derulează în România campania de responsabilitate socială „1%”, prin intermediul căreia va direcționa 1% din vânzările produselor de îngrijire orală Sensodyne, parodontax și Aquafresh. Astfel, consumatorii care achiziționează produsele participante în campanie pe tot parcursul lunii decembrie 2018 vor oferi șansa copiilor din familii defavorizate să primească îngrijiri stomatologice.
0 Comments
Sorry, either someone took all the comments and ran away or no one left any in the first place !
But You can be first to leave a comment !