Conducerea Consiliului Judeţean Cluj a realizat împreună cu echipa managerială a Spitalului Clinic de Urgenţă pentru Copii Cluj o analiză a modului de derulare a activităţii serviciului telefonic dedicat de tip „Call-Center” destinat obţinerii de sfaturi medicale pediatrice de urgenţă – 0364-917 care a fost pus la dispoziţia comunităţii clujene de părinţi şi copii începând cu 1 mai 2015.
S-a constatat astfel faptul că ALOPEDI 0364-917 a fost apelat în cursul anului 2016 de către nu mai puţin de 6536 de părinţi, majoritatea apelurilor finalizându-se cu sfaturi care au permis îngrijirea copiilor la domiciliu (68%), nemaifiind astfel necesară deplasarea, cu inconvenientele de rigoare, la unitatea de primire a urgenţelor sau la o altă unitate medicală. Ceilalţi copii, care au avut nevoie de evaluare medicală faţă în faţă, în decursul a maxim 2 ore, au reprezentant 12%, în cazul a 19% dintre copii s-a recomandat evaluarea de către medicul de familie în următoarele 24 de ore, iar 1% dintre ei aveau patologie cronică ce putea fi ulterior rezolvată prin intermediul medicului de familie.