Sistemul cardului de sănătate nu este complet nefuncţional, ci a putut face faţă doar la aproximativ jumătate din solicitări, spun reprezentanţii CNAS.
În plus, serviciile medicale acordate offline, se pot raporta şi valida în sistem în trei zile lucrătoare. O posibilă explicaţie pentru problemele din prezent ţine de lipsa unui cadru legal de întreţinere a sistemului, după cum a declarat purtătorul de cuvânt al instituţiei, Augustus Costache:
Sistemul cardului de sănătate nu este complet nefuncţional, ci a putut face faţă doar la aproximativ jumătate din solicitări, spun reprezentanţii CNAS.
În plus, serviciile medicale acordate offline, se pot raporta şi valida în sistem în trei zile lucrătoare. O posibilă explicaţie pentru problemele din prezent ţine de lipsa unui cadru legal de întreţinere a sistemului, după cum a declarat purtătorul de cuvânt al instituţiei, Augustus Costache:
Noi nu avem încă un contract de mentenanţă pentru sistemul cardului. Precendentul contract a expirat în urmă cu aproape un an. La prima licitaţie organizată pentru un nou contract nu s-a prezentat nimeni. La a doua licitaţie au fost competitori, s-au selectat câştigători, dar din păcate a pornit o sarabandă de contestaţii care abia recent s-au clarificat definitiv la Curtea de Apel. Suntem acum în etapa de negociere a unui viitor contract de mentenanţă a sistemului cardului de asigurări de sănătate.