Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor (CNSC) a respins in aceasta luna contestatiile facute impotriva atribuirii prin licitatie de CNAS catre Teamnet a unor contracte de peste 5 milioane euro pentru mentenanta IT pe 3 ani la cardul de sanatate si la platforma IT a asigurarilor de sanatate. In cazul contractului de mentenanta si suport la sistemul IT al cardului de sanatate, una dintre contestatii a fost facuta de Hewlett-Packard Romania (HP), iar surse apropiate licitatiei au precizat pentru HotNews.ro ca nemultumita de acest rezultat, HP a atacat acum decizia CNSC la Curtea de Apel. Sistemul IT al cardului de sanatate, ramas fara mentenanta de la sfarsitul lui 2015, nu a mai functionat in aceasta luna timp de 9 ore.
Casa Nationala de Asigurari de Sanatate (CNAS) nu mai dispune de mentenanta si suport pentru sistemul IT al cardului national de sanatate de la sfarsitul lui 2015. La sfarsitul lunii iunie din acest an, CNAS a anuntat ca a atribuit prin licitatie doua contracte de peste 5 milioane de euro catre Teamnet, firma fondata de Sebastian Ghita , pentru mentenanta sistemului IT al cardului de sanatate si a platformei IT a asigurarilor de sanatate, care vor fi semnate daca nu vor exista contestatii. Datele din SEAP arata insa ca ambele contracte au fost contestate.
Mai exact, CNAS anuntase ca a finalizat analiza ofertelor de mentenanta si suport tehnic depuse pentru sistemul informatic al Cardului National de Asigurari de Sanatate (CEAS) si pentru Platforma Informatica a Asigurarilor de Sanatate (PIAS) si a decis ca, pentru ambele contracte, castigatoare sunt ofertele depuse de SC Team Net International SA.