Medicii de familie nu au putut acorda marţi consultaţii, bilete de trimitere sau reţete medicale pacienţilor timp de două ore. Asta pentru că sistemul informatic care gestionează cardul de sănătate nu funcţionează în toată ţara.
Medicii de familie nu au putut acorda marţi consultaţii, bilete de trimitere sau reţete medicale pacienţilor timp de două ore. Asta pentru că sistemul informatic care gestionează cardul de sănătate nu funcţionează în toată ţara.
Ce oferte au fost depuse pentru asigurarea de mentenanţă şi helpdesk Începând cu luna martie, Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a demarat o licitaţie pentru achiziţia de servicii de help desk, mentenanţă şi suport tehnic. Printre cei care au depus oferte se afşă Teamnet şi HP, aceasta din urmă fiind urmărită penal de DNA pentru complicitate la abuz în serviciu. Pentru acest contract nu a fost publicat un câştigător în SEAP, însa datele arată că CNAS a primit tot trei oferte din partea următoarelor firme: 1. Asocierea formată din SC Master Technology Systems (lider de asociere), SC European Funds Invest (asociat - avand ca subcontractant pe Insoft Development & Consulting) si SC Maguay Impex (asociat). 2. SC Teamnet International 3. SC Hewlett-Packard (Romania), având ca subcontractant pe SC Quantrio Consulting Medici de familie: „Nu mai putem valida serviciile”
Autor: Claudia Spridon